2009 m. lapkričio 11 d., trečiadienis

10 būdų, kaip atsikelti ryte


Nežinau, ar čia daug tokių žmonių, kaip aš, ar aš nenormali. Bet man ryte keltis- tai misija neįmanoma, labiausiai užknisantis ir sunkiausias dalykas pasaulyje ir visa kita, kas tik gali būti blogo.
O keltis tai reikia, tikrai reikia, nes kitaip jaučiu ir taip tas savo 9 teisintinas dienas metams išnaudosiu dar net neatėjus Kalėdoms. Taigi kiekvieną mielą rytą bandau palengvinti tai savo Teisingajai Aš, kuri mano, kad į pirmą pamoką nueiti yra būtina.
Taigi geriausiai man padedantys atsikelti būdai:
1. Vakare, kai esu tvirtai pasiryžusi rytoj keltis, parašau sau raštelį ir išdėstau priežastis. Jį pasidedu prie žadintuvo. Dėmesio, pavojus! Ryte raštelis gali likti ir neperskaitytas.
2. Sugalvoju dalyką, kurį mokykloje būtinai turiu padaryti šiandien. Tai gali būti kontrolinis, skola, kurią reikia grąžinti, lažybos, praktiškai bet kas.
3. Bandau prisiminti, kad šį mėnesį dar nepraleidau nei vienos pamokos, reikia nesugadinti bendro vaizdo!
4. Pirmadienį galvoju, kad iki išsimiegojimo liko tik 4 dienos, taigi šiandien galiu ir atsikelti. Antradienį galvoju, kad kai jau dabar būsiu atsikėlusi, iki gero miego bus likusios tik 3 dienos. Ir taip toliau, iki penktadienio, kai žinau, kad išsimiegosiu jau rytoj.


Tiesą sakant daugiau būdų neturiu, tai viskas. Pavadinime parašiau 10, nes tai gražus apvalus skaičius.

Saldžių sapnų!

2 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Čia su tais 10 būdų tai geras ;D

burbuls rašė...

bandyk dar save žnaibyti,kol pabusi! :DDD
man tai reiktu gerų 10 būdų kaip išmokti planuoti savo laiką, nes aš pražūsiu..kad ir dabar ,vietoj to ,kad daryčiau pamokas rašinėju tau į blogą.. ;//